And I'm happy again



Tänk så glad man känner sig efter man har köpt ett par skor. Speciellt om dom är billiga!
Dessa mysiga sandaler kostade bara $ 19.95 på LoveCulture :D

Ligger nu och lyssnar på Håkan Hellström-Den fulaste flickan i världen i mina nya rosa hörlurar som jag också köpte idag. Blev även en hatt och lite annat smått och gott. Härliga, men numera fattiga, tider.

Svensk musik vinner mitt hjärta nu, asså. Börjar märkas mer och mer att jag längtar hem.
Och för varje dag som går så blir jag säkrare på att jag aldrig i mitt liv tänker skaffa barn.

Nu ska jag sova. Adjöken fröken.

Kommentarer
Postat av: Maja

Du ska aldrig säga aldrig, sa också, att jag inte skulle skaffa barn efter min au pair tid...Men saker och ting kan ju förändras, fastän det inte känns så...

2009-08-04 @ 16:34:42
URL: http://majani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0