2 timmar, 40 minuter senare

Så vaknade jag. Inte helt fel men vette tusan om jag känner mig piggare. Det är nåt med dessa sovstunder som får mig att vilja sova ännu mer, ännu längre, ännu djupare och ännu skönare! De ger mig mersmak och jag vill egentligen inte motstå det men har man en liten fjärt som ska upp runt tre så måste man vakna och ta upp henne vid tre. Därför vill jag inte ha barn. Om jag inte hade haft Jillian nu hade jag fortfarande sovit och därmed varit jättelycklig när jag hade vaknat om fem timmar. Just nu gör det inte så mycket för egentligen så tycker jag att Jillian är ganska så underbar och hon är värd så mycket mer än mina extra sovtimmar. Mjukis jag är, va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0