Tonårsförälskelse

Kan jag ju inte säga heller för nån tonåring är då rakt inte jag nå mer. Men ni vet vad jag menar. Såg just "17 again" och var man inte redan kär i Zac Efron så blev man det. HET. Honom ska jag drömma om inatt. Jag tror jag missade en del av storyn i filmen för jag satt mest och mmm-ade varje gång jag såg min nya kärlek. Men jag tycker att det jag uppfattade var bra. Det tycker jag. Liksom.. mysig film, på nå vis. En sån där må bra-film. Det gillas. Också var ju Zac Efron med. Eller sa jag det?

HOWEVER. Imorgon ska jag till Topanga Mall och jag ska INTE göra slut på nå pengar. Eller inte på så mycket pengar. Några saker behöver jag.. och saker man behöver måste man ju köpa. I övrigt så sparar jag till Hawaii!! Hoppas du också gör det, ELIN!

För övrigt så är jag lite halvnöjd bara över uppdateringen, johannsingen. Tyckte jag sa varje dag? ;)

Nu ska jag sova som en stock, TYP. Lägger in en bild på min nya älskling som ett godnattkort som alla kan mmm-a till. GRRRRR.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åååååh, är inte han typ.. 14?? hihih, JAG SPARAR ANNA! HAWAII, HERE WE COmE <3

2009-04-26 @ 13:36:32
Postat av: Anonym

puss från elin

2009-04-26 @ 13:37:45
Postat av: Anna

MEN NÄÄÄ. Han är två år äldre än oss. helt perfekt :D BRA ATT DU SPARAR. jag är laddad. Vi ska simma med delfiner.

2009-04-26 @ 18:47:18
URL: http://annawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0