Kinamat och bowling

Idag har vi firat Elin i förväg. Pullan fyller inte förrän på måndag med lördagar är ju fint att fira på. Vi beställde kinamat, förutom Emelie som ska vara annorlunda än alla andra, åkte till Åsbacka och åt ute på hennes mysiga, varma altan :) Det var great. Malin tyckte det kändes som att vi satt på ett personalmöte och inte kände varandra men det var mysigt, tycker jag. Gödans var maten också. 

Efter presentöppningen åkte vi till det sugigaste stället i Bollnäs (tro mig; det finns mycket sugiga ställen i Bollnäs) Bowlinghallen. Jag får ångestattacker bara jag tänker på skiten. Inte många fina minnen därifrån, inte. Och once again, så blev det inte ett så värst fint minne. Eller alltså, det var ju trevligt och skoj. Så skoj man nu kan ha när man bowlar. Men efter ett gäng streck i protokollet så var det inte kul. Jag tog på mig den givna sista platsen, inte helt oväntat kanske men Malin hade bara ett poäng mer. Fitta. Rille vann, det var ju kul för han. Nej, jag har ytterst svårt för bowling må jag säga. Ändå utsätter jag mig för det. Hmm.  

Det var i alla fall en jättemysig kväll :) hihi.

Johannsingen kommer inte hem på tisdag, det var tråkigt.  Jag saknar henne en del. Fast bara lite. Åker iaf ner vecka 44 för då ska jag och lillasyster se våran älsklingsbjörn och sen stannar jag kvar nån natt. Det blir asbra.

Nä, nu ska jag återgå till den mycket spännande sysselsättningen se på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0