Döda mig

Idag fick jag ett paket på posten. Då brukar man ju bli glad. Men det blev inte jag. I det där paketet låg det åtta DVDfilmer som tillsammans är 32 timmar lång. Det handlar om barnuppfostran. Safety, developing child och the whole child. Det låter väl spännande? Inte nog med det. Tillhörande dessa åtta skivor fick jag sex sidor med frågor som jag ska svara på. Tacka vet jag internet, känner jag. Jag lyckades plåga mig igenom 2 timmar och 18 minuter av filmen (massa förbispolning och skit) sen pallade jag inte mer. 

Det här är seriöst det tråkigaste jag har gjort sen jag gick i skolan och skulle ha ett geografiprov med Torbjörn Larsson som jag var tvungen att plugga till. Jag skulle ta mig fan hellre städa. Och ni som känner mig kan ju då dra slutsatsen att filmen är förjävla tråkig.

I övrigt så har jag varit i Söderhamn idag. Det var väl skoj, det med. Sen var det inget mer med det. Jag ville bara påpeka att jag faktiskt har gjort något idag.

I lördags var det utgång, det var mysigt. Först satt jag barnvakt åt Jasiek. Där blev det bamsespel, memory och finns i sjön bland annat. Han var jätteledsen när jag skulle åka hem, asgulligt. Det var iaf en lyckad kväll. Jag hade roligt.

Nu blire sängen och förhoppningsvis så somnar jag som en bebis. Förmodligen inte men, som sagt, förhoppningsvis.

Go' natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0