Sjukt typiskt mig.

För ett tag sedan drack jag kaffe på jobbet (jobbar som personlig assistent). Givetvis spillde jag ut kaffet på hela köksbordet inklusive den finfina, väldigt ljusa, köksduken.

Jag (skäms ihjäl): OOOOOOOOJ, FÖRLÅT. Går kaffe bort i tvätten eller???
Person
(är inte förvånad): *suck* Jag vet inte..
Jag: Men gud, annars köper jag givetvis en ny. Var har du köpt den?
Person: Min pappas släkting i Dalarna har gjort den.
Jag (börjar svettas lite): Ahaa.. oj.. i värsta fall får jag be släktingen göra en ny då, hehe.
Person: Hon är död. 

Man ba: Jaha.. skit i det, då.

Duken blev förövrigt ren av att tvättas så jag blev räddad på det viset. Tight läge annars. Jag kan ju inte sy, liksom. Inte väcka döda heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0