Anna - återkomsten.

I'm back in business. Grymt, eller vad?  Folk har säkert slutat läsa min blogg nu. Ja, jag erkänner att jag kanske inte hade asmånga läsare tidigare men jag har nog ännu färre nu då det var närmare tre månader sedan jag hade regelbunden uppdatering. Men känner man inte för det så känner man inte för det, som dom säger.

Ska jag göra en snabb uppdatering av vad som hänt i mitt liv de senaste tre månaderna? Nej. Jag ska lägga upp en bild eller fyra sen jag och baby var på Korfu och semestrade i en vecka. Dit längtas det tillbaka, om man säger.  






Värsta bildbomben för att vara mig! Och två inlägg på en endaste kväll... förvänta er inte att detta ska hålla i sig. Hörs när vi hörs då ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0