Lightvalley

Här sitter jag nu. Jag läser en miljon bloggar på Johans minidator och Johan spelar Fifa på den stora datorn. Vilket liv vi har, vi två.

Igår tog vi bilen och styrde kosan mot Hudiksvall där de tydligen har mycket och bra affärer, något jag levt 21 år i ovetskap om. Hur som helst, Gina hade rea som fan. Massa kläder för 29 kronor styck. Man ba: WOW, typ. Så JA, jag blev tvungen att köpa en kjol, två linnen och en tröja. Man kan inte göra annat när det kostar så lite. 116 kronor, stod det på kvittot. Fint det. Men nöjde jag mig med det? Nä. Jag handlade BH och trosor och ett par shorts. Inte på rea, dock, men har man fyndat så mycket så kan man kosta på sig, tänkte jag.

Det hela avslutades på donken, inte helt otippat. Mycket mysig dag, tycker jag. Så, nu blev det längre än väntat det här inlägget. Nu ska jag återgå till min bloggläsning. Hare bra rå, HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0