Bloggnörd

Jag DOG när jag såg Bella & Tyra show igår. Pinsamt, på gränsen till så jävla PINSAMT. Mer vill jag inte bloggnörda mig, tack. 

Idag har jag och mitt hjärta, som vanligt, ätit på Finess i Ljusdal. Har tänkt på det nu, när jag har hängt mycket där, att det finns inget riktigt mysigt fik i Bollnäs. Enjoy går det typ bara utför för, Roy's har väl bäst mat men mysigt? Nope. Krokanen är väl inte alls så mycket att hänga i julgranen plus att det är kissdyrt där. Det enda som man får lite myskänsla på är Lilla K's som ligger vid Mobackes. Nä, vi skulle alldeles ha haft ett mysfik här med. Kan inte någon bara styra upp det? 

Ikväll leker jag med lillasyster. Mysigt ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0