Toooday

Veckodagarna blandas lätt ihop när man har naaada att göra och är arbetslösare än arbetslösast (inte ett riktigt ord, I know). Idag har jag, trots några tvivel, kommit fram till att det är torsdag. Och det blev en rätt så bra torsdag, för jag fick just sommarjobb. HAPY FACE. Skönt med peningar. Blir kvar i Bollnäs över sommaren och tar därefter tag i framtiden. Nu behöver jag inte oroa mig på en stund.

Jag lunchade med pappa idag, men vet inte riktigt vad som har hänt med min tidigare så supergoda aptit. Det var hur som helst trevligt att umgås lite med världens bästa paapi. Nu ska jag städa för tydligen så ska vi, på rikigt, sälja vårat hus.. om nu inte mina älskade föräldrar ändrar sig än en gång. Imorgon kommer fotografen i alla fall. Kilafors nästa, i så fall.

Vet ni vem som är den finaste människan i världen, som jag aldrig någonsin vill vara utan? Johan Jonsson, heter han och han äger mitt hjärta. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0