Ojsan

Vad längesen. Jag har börjat jobba, kanske därför. Excuses. Sååå.. jag har börjat jobba, som sagt. Går bra, tycker jag. Känns sköööönt att jag kommer få lön sen. Jobbar midsommar, of course. Håller tummarna att det blir regn för alla andra, hihi. Busigt. Nästa vecka åker min andra hälft ner till Stockholm och jobbar hela sommaren. Mycket ledsamt och ensamt, men tur med, pengar är ju fint det :)  Kommer ändå att sakna ihjäl mig litegrann.

Just det, vi har flyttat också. La familja alltså. Sålt huset och flyttat in i en lägenhet. Inte fullt iordning ännu men det är på god väg. Jadå, det känns helt okej.

Sen hade jag inget mer vettigt att säga. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0