Något saknas här

Min finaste i världen har åkt iväg och ska vara borta och jag saknar honom redan. Jag sov som en kratta inatt, hatar att sova själv. Hua. På fredag åker jag och hälsar på :)

Vaknade tidigt, till råga på allt, och låg och läste i nån timme innan jag klev upp och umgicks med lillalillasyster. Har dammsugit och skurat också, skitjävladuktigt. Det är lite roligt med en ny lägenhet så man får pyssla och göra iordning. Plus att jag fullkomligt och villkorslöst älskar mina nya garderober. Känns fint det.

Mami o papi drog iväg till le fraaaance imorse och blir borta i två veckor, om jag inte missminner mig. Malin lämnar mig på onsdag för Peace and Love. Blir med andra ord väldigt tomt för Anna här. Jag kanske överlever.

Nu ska jag dona lite, hörrni. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0