Suglista

Såhär mogen tänker jag vara nu och skriva ner sånt som jag tycker SUGER.

Följligen så tycker jag att det suger..

1. Att jag har 13 kr på kontot. Endast.
2. Att jag har en 20-lapp löst i plånboken. Endast.
3. Att jag inte får lön på måndag, eller nån annan dag inom den närmsta framtiden.
4. Att jag är arbetslös, vilket ni kanske förstår med tanke på ovanstående punkt.
5. Att Johan och Sara är i huvudstaden när jag vill att dom ska vara hemma. Lindbergsjäntan också för den delen.
6. Att det fortfarande är vinter, snö och kallt. Räcker det inte nu?
7. Att utlandsresor är så jävla dyra. Finns det ingen för 33 kr?
8. Att det inte funkar att ladda upp en bildjävel på blogg.se. HAT.
9. Att jag inte kommer på en vettig nionde punkt.. skitsamma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0