Skypedejt

Hade nyss skypedejt med Emma som bor i Seattle och som jag umgicks sjukt mycket med då hon och jag bodde i T.O samtidigt. Fy, så mycket jag saknar henne men oj, så roligt det var att prata med henne igen. Vill bara tillbaks och uppleva allt igen. Underbart.

Hennes värdpappa kom in och sa att jag hade "lost my cool californian accent".. så typiskt! Jag jobbade ju hårt för den. Jag får bygga upp den igen när jag far tillbaka till Amerika, nån gång.

Alla bilder är från när jag hälsade på Emma i Seattle. På sista bilden kan jag säga att Emma faktiskt var en riktig nörd medan jag fick låtsas, för ovanlighetens skull. Jag saknar dig, Emma!

 

Sängen för mig, natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0