Lördagskväll

Dagen har spenderats i Valbo tillsammans med mamma, Malin och Johan. Blev lite shopping, woho!

I fredags hängde jag och Johan i min stuga där jag blev bjuden på finmiddag a' la Johan, vilken kock jag har. Supergott var det och det blev en jättemysig kväll med mys framför brasan.

Tänkte slänga upp bilder på mina kläder men, för ovanlighetens skull så krånglade det med bilduppladdning så jag ger upp. Spenderar lördagskvällen hemma på. Har varit ute och ätit med Josefin och sen hälsade vi på Linda som hade Melvin och Malin på besök. Mys! Är trött som attans, så att somna till tv:n känns lagom pensionärspoängsaktigt och lockande nu. Heh.

Puss!


I'm yours to keep, baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0