Long time, no see

Har inte haft ett dugg vettigt att skriva i den här bloggen på senaste tiden så jag har skitit i det, helt enkelt. Jag har faktiskt fått lite jobb som kommer resultera i lite pengar. Men hey, bättre än inget.

Ikväll ska jag på Amanda Jensen. Ska demonstrativt sitta i rockbaren när hon spelar och "sjunger". Har alltid och kommer alltid, hata Amanda Jensen. Förstår mig inte på henne.  Hur som helst, det blir nog roligt.

Har myst i Ljusdal igår, inatt och idag med min bästa Johan ♥ Det är fint, det.

Nu ska jag ta mig an mitt äckligt stökiga rum. Aaah, det är så jobbigt.
Puss!

Kommentarer
Postat av: jess

åh äntligen lite uppdatering :D

2010-02-22 @ 11:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0