22-feb-2010

Måndag, igen. Om exakt en vecka börjar jag jobba, lite smått. En liten stund. Man får hoppas på det bästa. Har drabbats av någon valångest och kan inte för allt i världen komma på vad jag vill göra med mitt liv eller var jag vill bo. Det känns som att det är dags att veta det nu, typ. Hatar att vara vuxen.

Amanda Jensen i lördags var ingen höjdare och det blev en tidig kväll för mig och älskade. Lika bra, det. Kul att Johannsingen var hemma, mindre kul att jag såg henne typ sammanlagt tio minuter på hela kvällen. Så kan det gå. Vi får väl mysa när jag kommer ner till huvudstaden.

Idag är jag äcklig och trött så nu ska jag duscha och sen sova- problemen lösta. 

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0