Ryck

Sjukt, här har jag inte skrivit ett inlägg på två veckor så kommer det två stycken på EN dag. Ja, så kreativ jag är. Har inte ens något vettigt att skriva. Är bara sagolikt uttråkad. Nöter spotify. Ska lägga mig i mitt finstädade rum med min bok som jag läser. Fredag idag, va? Äh, vafan. Det har jag inget emot. Det är skönt.

Skrev jag i mitt förra inlägg att jag skulle duscha? Well, den snara framtiden har inte infunnit sig ännu men snart nog ska jag orka med det också. Haha. Näe, måste göra ett ryck nu. Imorgon blir det Gävle med finaste J för att få ett larm borttaget (?!) på mina byxor som jag köpte i påsk. Kooooonstigt. Kanske lite mer shopping då jag fick något presentkort igår :) hihi. 

SÅ, dusch nu då. Så säger vi så. Förhoppningsvis. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0