Sociala vänner

Emma har sovit hos mig inatt för hon kunde inte stanna hos sin familj och hennes "agencymamma" var omöjlig att få tag på. Hemskt dåligt men nu börjar det lösa sig.

Hur som helst så sitter vi nu i varsitt hörn av soffan med respektive datorer. Ja, mycket sociala av oss är vi. Men det gör inget, vi har trevligt ändå.

Tänkte ta en snabb genomgång av helgen. I lördags drog vi en heldag i Santa Monica med massa shopping (för Emmas del) och nagelfixning osv. En riktig tjejdag, helt enkelt. Blev ett litet avbrott då Joe kom dit och lunchade med oss men det var nice. Kom hem sent, hyrde Simpsons the movie och satt och glodde lite.

Söndagen blev det gymmet, sen kyrkan. För första gången i mitt 20-åriga liv gick jag frivilligt till kyrkan. Var asballt. HUR många snyggingar som helst. Dit får jag så lov att gå igen. Jag tror att Gud kan börja gilla mig. Det tål att arbetas på, tror jag. Sen hände allt med Emmas familj så då tröstkäkade vi pizza (jag sympatiade med Emma) och såg The Simpsons igen.

Snabb genomgång, som sagt. Snart ska barnen upp och ikväll ska jag till skolan. Måste öva på mina läxor som jag har. Hihi. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0