santa monica

Nyss hemkommen från en trevlig kväll i Santa Monica. Ett helt (halvt) svenskt gäng. Halva fick vara med på ett hörn eftersom hälften av "svenskarna" var från Skåne. Jag fattade inte vad dom sa och dom förstod knappt ett ord av vad jag sa så alla fick prata mycket långsamt och tydligt. Inte den bästa blandningen av folk kanske.. Det där med skånska, alltså. Jag förstår det helt enkelt inte. Grötklump i halsen, säger jag bara. Det var ändå mycket trevligt.

Är galet festsugen nu känner jag, också. Finns inte så mycket att göra när man inte är 21 här, har jag märkt nu.. när jag inte är det längre av olika anledningar. Men snart kommer Marina och då styr det upp sig. Skönt att få tillbaka sitt liv igen. Nu blir det sängen. IMORGON ÄR DET FREDAG! ♥
God natt alla fina.

972005santa_monica_pier_just_after_.jpg image by RichL112166
Santa Monica Pier där vi var ikväll.


Kommentarer
Postat av: Anna

jaa det betvivlar jag inte :) Hoppas att du får en bra sista tid nu då :D Kramar !

2009-09-04 @ 09:59:21
URL: http://tredjemaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0