rise and shine

Fredag, är det, och vem kan vara olycklig på en fredag? Inte jag. Solen skiner och termometern visar 30 grader. Klockan är nio. Jag lever ett rätt härligt liv ändå. Igår fick jag alla mina timmar från skolan och utmärkta lovord för framtiden. Det var mysigt. På måndag skickar jag in mitt önskedatum om hemfärd. Så snart får jag reda på exakt vilket datum jag åker hem. Känns spännande.

Ikväll blir det Santa Monica för att umgås med Marina och imorgon är det Ambers födelsedagsparty vilket innebär karaoke. Det ses fram emot den här helgen, kan jag intyga. Imorgon på dagen ska jag se Jason tävla vilket säkerligen innebär att massa andra hunkar kommer vara med i tävlingen också. Trevligt värre.

Nu ska jag återgå till tvätt och städning och lite mys med Jillian.
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0