Baj baj

Drar iväg för helgen nu. Amber hämtar snart upp mig och vi ska åka till hennes stuga som ligger någonstans vid en sjö. Där ska jag för första gången försöka stå (flyga?) på ett par vattenskidor.. Hoppas innerligt att jag återkommer i något sorts levande skick på söndag eftermiddag. Jag ska göra mitt bästa för att ta bildbevis när jag lyckas och glider runt på vågorna som det proffs jag faktiskt är. Blir väl förmodligen någon sorts förtäring av alkoholhaltiga drycker, det brukar blir det när man är med Purcell-familjen. Inte mig emot. 

Elin, jag såg inte Friday the 13th. Bangade på den. Såg istället Out of Sight med George Clooney och satt och dreglade. RAOUR, får man säga om han. Fatta att han är typ 50 och het som smet? Galet, jag vet.



M-mm-mmmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0