Sugmärken, fisar och spyor

Efter en timme på gymmet, på en asskickande bootcamp-klass, så har jag lärt mig några saker här. Följande lärde jag mig, fick jag reda på och insåg jag.

Jag lärde mig -  Att sugmärke heter "hicky" på engelska. Mycket intressant vetskap, om jag får säga det själv. Orsaken till denna lärdom var att en ful tjej hade ett stort hicky mitt på halsen. Smink, någon?

Jag fick reda på - Att Monica aldrig någonsin fisit, pruttat, släppt sig, skitit, vad ni nu vill kalla det, inför Jason. De två har varit tillsammans i tio år. Gifta i åtta. Aldrig. Måste hon göra nummer två så går hon till den våning där Jason inte är. Jason kallar henne tydligen "Phantom pooper". Är det jag som är ett äckel eller är det seriöst folk som inte är äckliga inför sin partner? Helt galet, ur mitt perspektiv, då. Alltså aldrig. Inte ens av misstagen har hon råkat gjort en smygfis. Jag är imponerad. You go, girl.

Jag insåg - Att det är jävligt äckligt att lyssna på någon som spyr. Puker, som vi kallar honom, spyr tydligen varje tisdag under denna klass. Vanligtvis ca. 30 minuter in då vi gör sprints. I sopkorgen. I samma rum som vi tränar, liksom. SNUSK. Inte nog med det, hans "kompisar" hejar på honom medans han utför denna vidriga handling. Jag vill slå till dessa idioter till män över käften. IRRITERANDE. Vill i samband med detta be om ursäkt för mina egna, rätt så rejäla, uppkastningar genom åren som folk mer eller mindre tvingats lyssna på. Men seriöst, fy fan vad äckligt det låter. UEEEEEEEEÄÄÄÄÄÄK.

--

Ja, lärorikt värre. Med detta i tankarna så kryper jag nu ner till kojs, som man säger, och sover som en stock. God natt, gott folk.


Kommentarer
Postat av: Malm

Jag flyttar nu till stadskärnan i bollnäs (mitt imot shell vid vågen). Så jag säger nu hejdå, för nu ska jag nog bara umgås med de som bor i innerstan, du förstår nog hoppas jag ;) Och att inte fisa inför sin partner trodde jag tills idag var omöjligt! Ett förhållande utan pruttar är inget förhållande. Det kommer inom en snar framtid vara ett känt citat. Trust me! PUSS PÅ DIG!

2009-10-07 @ 18:41:51
URL: http://johannamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0