Ssssnake

I fredags när jag kom hem från min nagelfixning så hade M förskräckt upptäckt en skallerorm (rattlesnake) alldeles utanför huset. Hon hade nästan klivit rakt på den. Det var en bebisorm, den lilla jäkeln, och tydligen så är bebisarna mycket farligare än vuxna för de små sprutar in obegränsat med gift i en och om Jonah, Jackson eller Jillian hade blivit bitna så hade de typ dött på fläcken. Jag, M och J hade med lite tur överlevt. Men hey, ingen blev biten! Yiho. Lyckades, med J vid min sida, ta kort på lillormen. Usch, det kryper i en när man ser en på så när håll och vet att den är giftig.



Alldeles utanför dörren låg den och lurade. Jag zoomade fullt eftersom jag inte vågade gå så nära. Därav kass bildkvalité.



På nästa bild hade den rullat ihop sig till en liten boll. Hua. Läääskigt.




Kommentarer
Postat av: gert RUD

FYFan, dödade ni den?

2009-10-22 @ 00:43:12
Postat av: Anna

Men döh, nej. Ingen vågade gå nära den, haha. Den slingrar väl omkring i buskarna här ;)

2009-10-22 @ 03:04:43
Postat av: Anonym

den kommer ligga i din säng inatt

2009-10-22 @ 18:48:03
Postat av: Anna

Näe, i din säng

2009-10-22 @ 19:42:30
URL: http://http:
Postat av: Josefin

ANNA! Sådär kan du inte göra. HEMSKT besviken är jag. Blir inga cupcakes för dig när du kommer hem, inte. Det vet jag det.

2009-10-22 @ 22:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0