Skämt

Alla ni som hade tänkt se "årets läskigaste film", Paranormal Activity; Gör det inte!

Jag kom nyss hem från bion och ja, det kan ha varit en av de sämsta "skräckfilmer" jag någonsin sett. Nu kan jag kanske inte skryta om att jag har sett varken Halloween eller Fredag den 13:e eller så men ett gäng har man ju sett i sina dar och denna var def en av de sämre. Jag och Camilla övervägde seriöst att smyga in till en annan film men det var så knasiga tider. 

Den handlade om ett par som upplevt konstiga saker i huset där de bor (ljuset går av och på, saker försvinner osv) så de ringer nån snubbe som ska fixa det men han kan inte. De bestämmer sig för att börja filma hela händelseförloppet så hela filmen visas genom filmkameran som de själva filmar med. Dessa två människor bär aldrig, aldrig, aldrig någonsin ge sig in i nån filmbransh. Det var guppigt och man såg väggar och golv och tak typ en tredjedel av filmen. Vi satt och väntade på att något läskigt skulle hända men det var inte förrän i sista minuten av filmen (seriöst!) som demonen (som jagade kvinnan där) kom in i sovrummet, osynlig, och släpade med sig denna kvinna ut men hon räddades av sin man. I nästa scen besätter demonen kvinnan och hon mördar sin man och gör ett scary-face in i kameran, sen är det slut. EN minut av hjärtklappning. That's it. Bra recension av mig, jag vet. Tacka mig inte, jag gör det för er skull. HAHA.

Nu ska jag sova och, tack vare den sämsta regissören genom tiderna, inte vara rädd. Gooood night ♥





Kommentarer
Postat av: ELIN

ÄLU KNÄPP? Jag, Bettan, Malin, Emelie och Anders kollade på den ikväll. Nu vill jag dö! Den var så jävla läskig!!!

2009-10-27 @ 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0