Ny vecka

Måndag idag, hörrni. Eller tisdag i Swedenland. Skitsamma. Helgen har varit sådär toppensuperbra och en sån helg som får mig att tänka; VARFÖR stannar jag inte ett år till?

I lördags var det Amandas födelsedag. Vi var 10 personer som åkte på vinprovning på tre olika vingårdar i Malibu. Magiskt. Jag älskar vin. Inte nog med det så åkte vi runt i en husbil, typ, och drack vin i den också. Vi började vid tio på morgonen och för att orka med kvällen så tog jag och Amber en välbehövlig nap när vi kom hem till henne vid sex eller så. Nio var vi reeeady och gjorde oss iordning för en kväll ute på en bar. Var magiskt, det med. Roligt som, ja, som fan. Mycket folk. Mycket roligt folk och hög musik och goda drinkar. Mer behöver man inte. Ögongodis fanns det också. Tackar man ej nej till. Ramlade in hos Amber någon gång mitt i natten och slocknade dirr.

Suuunday färgade jag håret och blev ännu blondare. Trivs asbra i det, faktiskt. Blondes have more fun, eller hur säger man? ;)

Hyrde även en film, tillsammans med min älskade ovärdeligt goda vän Amber. Hon är bäst. Vi såg The Haunting in Connecticut. Jäklarns bra film, hörrni. Based on a true story, också. Se den, vettja. Låg och höll antingen Amber eller hennes bror Jonathan i handen under hela filmen. Jag är en riktig fegis när det kommer till skräckisar men envisas med att fortsätta titta på dom. Pallar inte, inte, inte lägga upp bilder. Stå ut med min dryga bildtorka.

Mindre än en månad tills jag hälsar på Emma i Seattle. JAG LÄNGTAR. Saknar Emma. Men hon har det så bra så jag är verkligen glad för hennes skull :) Over and out för min del nu. Adjöks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0