Inte som tänkt

I detta inlägg hade jag tänk publicera bilder på min Halloweenstämning i mitt rum, bilder på mina nya inköp och några bilder från dagen, men med tanke på att batteriet i min kamera PRECIS dog och Desperate Hosewives börjar om åtta minuter så skiter jag i det. Imorgon, kära ni. Imorgon.

Jag har varit på lunch idag med Amber och hennes bror. Hennes bror är helt hysteriskt rolig och jag önskar att han vore fem år äldre och inte bög. Då hade han varit min pojkvän, NU. Tyvärr så är han 17 och bög. Lika härlig, ändå.

Efter lunchen så blev det kaffe och sen shopping på outletsen. Helt underbart härlig dag. Blev lite nya, onödiga, inköp och jag är sååå nöjd. Älska outlets. Nu är det helt plötsligt sex minuter tills DH börjar så jag klickar "spara & publicera", pronto.

Adjöks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0