I'll miss you

Daniela kom över med presenter till mig idag. Hon är så superdupergullig att jag blir varm i hjärtat. Hon hade med sig en ram med en bild på oss två. Det stod "Best Buds" och hon hade spelat in ett röstmeddelande så att jag aldrig skulle glömma henne. Som om det kommer hända. Sen fick jag även en sjal och ett supersött hejdå-kort. Kul att jag får presenter när hon ska åka bort. Men hon fick av mig också, faktiskt. Vi är allt bra generösa, jag och Daniela. 

Ikväll har vi sista kvällen tillsammans och det kommer bli tårar och jobbigt. Det är väl det enda negativa då med att vara här. Att folk åker härifrån.. Men det är en del av proceduren, så att säga. 

--

Vi har målare här nu, som håller på att måla om huset. Jävligt drygt, är det. Dom stånkar och stönar och är högljudda och dom har täckt alla fönster med plast som man inte kan se igenom så att det känns som att man sitter i finkan, typ. Men det blir väl snyggt tillslut, får jag hoppas. Måste stå ut med dom i en flera dagar till. Jobbigt värre. 
 
Bjukkar på lite bilder senare, på presenterna och på målarna kanske, om ni har tur. RAOUR.
Nu åter till mina älsklingar. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0