Halloweenstämning och shopping

Nu, mina vänner, ska jag äntligen ladda upp lite bilder. Har varit galet dålig på det nu. Sorry, sorry.
Först kommer en utdragen text om hur min dag var. Skrolla ner om ni vill skippa det. Den var inte så intressant.

Jag var skittrött hela dagen och sov halva förmiddagen, kändes det som. Vaknade till vid lunchdags när jag tog mig ut i regnet. Det har regnat och varit grått i två dagar nu. Så himla tråkigt.

På eftermiddagen så lekte vi i regnet, byggde hus, målade pumopor och Halloween-bilder. Var rätt mysigt faktiskt. Har blivit en sucker för ljus nu. Har alltid doftljus tända och tycker det är så mysigt, så. Vuxenpoäng på den?

Nu på kvällsningen så var jag iväg och kollade på en resväska till hemfärden. Ska väl ta tummen ur och lägga ut pengar på det. Sen drog jag till Barnes & Noble och läste Dan Browns nya bok. Såååååå bra är den och den är för dyr för mig att köpa nu. Spara, spara, spara. Hm.

Har just tittat på ANTM med M och J. Det var det, här kommer bilderna. Lite blandat är det.

 

Två små minipumpor för att skapa den rätta stämningen inför H-ween.



Asmysig stämning på mitt rum. Pumpan ovanpå klockan har jag själv målat ditt ansiktet på. Ja, man är väl konstnärlig av sig.



Min nya ring. Lägg gärna (inte) märke till mitt avskalade neonrosa nagellack. I guess you just did.



Mitt nya fred-örhänge. Coolt som fan. Har ett i andra örat också. Har kan ni även se mina nya ascoola piercing som jag gjorde för en vecka sedan. Den lilla silvriga pricken.

Hade även tänkt lägga ut en bild på min nyinhandlade jacka, som förvrigt är snygg som tusan, men i brist på ork och energi så ger jag upp det och lägger mig och lyssnar på lite musik :)

Natti ♥


Kommentarer
Postat av: KASSTAVNING.COM

Pallade inte edita men ber om ursäkt här för min kassa jävla stavning. Skämmes, tammefan. För många konsonanter och tokiga böjningar. Nej, nu får jag skärpa mig!

2009-10-15 @ 06:38:35
URL: http://annawestlund.blogg.se/
Postat av: Malm

Oj, du är vågad du! En till piercing i örat! SHIT! :D Jag är avis ;)

2009-10-15 @ 10:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0