Ajaj

Inte kunde jag sova nu. Tankarna flyger iväg till Seattle, det gångna året, Sverige om en och en halv vecka osv, osv. Plus att jag försöker ta bort mina akrylnaglar. Det ni, kära vänner, gör jäävligt ont. Men dom måste bort för dom är fula som stryk.


Mhm, ont. Nu kan man ju faktiskt gå och få dom borttagna men hey, ser jag rik ut eller? Nääääe.

Annars då? Jag och Camilla kom fram till något vi alltid säger när vi går ut tillsammans. Typ tusen gånger varje kväll. Det börjar med att vi träffar någon ny person, presenterar oss och inser hur dumma våra namn låter på engelska så då måste vi varje gång säga våra namn på svenska till varandra. Och alltid blir det med Göteborsdialekt: " Camiiiiiilla" "Annnnnna" Typ som " Anna, anna, släpp in mig anna" fast bara namnet. Så håller det på i flera minuter och vi viker oss av garv varje gång. Det är hysteriskt roligt, just då. Ja, helt ointressant kan jag tänka. Men där fick ni en inblick i hur roligt jag och Camilla har när vi går ut. HAHA.


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej!

Helt sjukt att tiden gått så snabbt. Fårstår att du kommer sakna barnen till 1000.. så är det ju alltid. Bara att njuta nu!

2009-11-13 @ 08:32:51
URL: http://majani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0