House of Blues

Blev lite av en dramakväll igår, faktiskt. Mjau grinade i två timmar när vi kom till House of Blues för att jag och Marina fick gå in gratis och hon betalade 50 dollar. Sen var hon allmänt sur heeela kvällen och pratade inte med oss. Vi blev lite nervösa eftersom hon ju faktiskt var chauffören men jag bestämde mig för att skita i det. Så jag festade och hade kul, och träffade många roliga folk. 

När konserten slutade (hon som uppträdde hette Tarja nånting och var förut sångare i Nightwish) så freakade Mjau och hon och Marina började typ bråka som fan. Ingen hit, kände jag. Sen säger Mjau typ att hon inte vill skjutsa hem oss plus att hon kör som en jävla idiot (jag trodde jag skulle dö minst tio gånger) så jag ringde till Brian och Mjau gick med på att skjutsa oss dit för det var närmare. När vi väl kom dit så vägrar Marina gå ur bilen och säger att Mjau måste skjutsa hem henne, eller nåt. Jävla jobbigt, kände jag och lämnade dom två att bråka. 

Sen freakade Brians tjej över att han var full och inte hemma så det hela slutade med att hon hämtade oss, var grinig som fan, och körde hem mig. Inte den bästa kvällen, kanske.. Inte har jag blivit nå större fan av rock heller. Lika bra det. 

Nu ska jag nog eventuellt duscha. Adjöken. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars mjau:(

2009-05-10 @ 15:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0