EMO

- Hej, jag heter Anna och jag är emo.
- HEJ ANNA.

Nåt sånt borde jag ha nu. Emo som fan är jag. Dumma Sara och Josefin som åkte hem igen. Jag hade det ju asbra när dom var här, om en säger. Jag bölade som en fjant när jag släppte dom på flygplatsen och ville helst stå där för evigt, typ, och aldrig släppa taget. Men det går ju inte. Till slut såg jag mina älskade, älskade vänner försvinna in och bort från mig.

Vi har hur som helst haft det superduperbra! Vädret har varit helt underbart under hela tiden och vi har skrattat och tagit för många ciggisar och bara haft allmänt jävla roligt. Jag önskar att det alltid kunde vara så. Vi har shoppat som galningar (ja, även jag..) och Sara gjorde en tatuering (cool-sara). Jävligt snygg blev den. Men det skiter man väl i.

Var till Santa Monica och Universal Studios och Hollywood och Malibu Beach. Alla såna där turistställen som man "måste" se när man är här. Coolt, sörrni.

Var ut på bus förra lördagen med dom och det var fruktansvärt roligt. Igår var jag och Sara ut på bus. Var också väääldans roligt. Jag har helt enkelt haft det förbannat kul dom här dagarna och jag önskade verkligen att dom aldrig skulle ta slut. Men det gör det ju alltid..

Idag har jag, trots allt, varit stolt över mig själv. JAG hittade till flygplatsen, själv (typ). Hittade ut från flygplatsen och sen in till Hollywood (efter en ofrivillig omväg till Beverly Hills) och sen till parkeringshuset och sen överallt i Hollywood och sen hem från Hollywood. SHIT, vad bra jag kände mig. Det var det.

Ikväll ska jag tydligen kolla på UFC. Sug. Har städat mitt rum nu. Kärlek till det. Och Malin, sorry för mitt kassa msn-nötande men jag har ju haft besök, om en säger. Ska absolut bättras på nu! :)

Puss o kram på eeeeeeer.

Kommentarer
Postat av: Malin

jaa, här har man haft grejer å berätta och varje gång jag i hopp har kollat om du varit online, så har du inte varit det.. skärpning nu ;) vad gjorde sara för tattoo då??

2009-05-24 @ 14:27:31
URL: http://mawestlund.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch sitter här och lyssnar på gamla Eminem dengor och fällde faktiskt några tårar som rann ner för min kind medans jag ändå fick mig ett gott skratt när jag läste detta inlägg. Fy om det ändå höll för alltid..

2009-05-26 @ 12:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0