Duktig anna

Idag har jag ju sovit en hel del. Vaknade klockan åtta men låg kvar i sängen till halv ett, halvt sovande och halvt vaken. Skönt och jag känner mig rätt så utvilad nu. Gäspar fortfarande en hel del men det går nog över.

Vid ett åkte jag till Oaks mall men handlade ingenting! Spara pengar är min nya grej. Känns bra. Skulle egentligen ha varit på bio med Monica ikväll men Obsessed, som vi ville se, har slutat visats tydligen. Ska istället gå med Malin, svenska tjejen. Kanske, men bara kanske, att vi tittar på Angels and Demons.. har ju inte läst boken än och i regel så måste jag läsa böckerna innan jag ser filmerna. Får se hur vi gör. Vi bestämde att vi skulle träffas utanför bion och välja den film som verkade bäst. Lite spontant sådär.. hihi.

Nu ska jag lägga mig och läsa Harry Potter. Kärlek, kärlek. Inte lång tid kvar tills filmen kommer ut nu! Åååh, vad excited jag är! (nördig också men det bjuder jag på)

hare bra. Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0