Älskar att sova

Det är sjukt skönt att sova, ju. Allt är så bra när man sover. Det borde jag göra oftare. Anyway, så somnade jag helt utpumpad igår klockan sju. Fan vad trött jag var. Hade ju tänkt vara social med M och J men det sket sig. Vaknade lite förvirrad klockan åtta imorse och undrade vad som hade hänt.. Skönt som tusan var det, iaf.

Idag hade jag tänkt att jag skulle ut på en morgonpromenad eller liknande men det skiter jag i. Japps, det gör jag. Ska istället åka iväg och träffa Daniela tror jag.

Vill att Malin ska in på msn nu, för tusan! Saknar min lillasyster ju :( Men nu äre inte långt kvar tills dom kommer. Först kommer broder i mitten av juni. Inte långt kvar.

Nä, nu ska jag antingen somna om eller kliva upp. Vi får se hur det kännns.

BAJ.


Kommentarer
Postat av: Malin

2009-05-24 @ 20:52:30
URL: http://mawestlund.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu förstår du hur jag har känt mig..! saknar dig med :(

2009-05-24 @ 20:54:28
URL: http://mawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0