TWILIGHT

Såg Twilight igår och jag må säga att den var himla himla bra. ASBRA, helt enkelt. Jag har ju läst alla böckerna men av olika omständigheter missat filmen. Så blev jag minst sagt överlycklig när jag såg att den fanns att hyra direkt på tvn igårkväll när jag var sjukligt uttråkad. Det blev en myskväll i soffan med popcorn och cola och Edward ♥.  GAAH, han är så sexig ju. Filten blev lite blöt av mitt dreglande. Så snygg är han. Jag vill också flyga genom skogen med honom..Det gör jag också. Ibland.  ASBRA film iaf och jag hade mysiga drömmar inatt.

Nu ligger jag i sängen och käkar frulle. Ska snart pallra mig upp och klä på mig. Avvaktar lite dock. Är apatrött men jag måste väl.. snart.

Edsbyn förlorade och jag är glad, så glad. OJ, vad glad jag är. Äntligen inge mer jävla guldbyn. Silverbyn kan ni ha ni.


So long.


Kommentarer
Postat av: Rikard den gode

Kollade med på Twilight igår. Bra film faktiskt, men jag hade väl lite väl stora förhoppningar på den kanske. Tjejen som spelar huvudrollen var inte dum hon heller. Inte så snygg men jävligt tilltalande, konstigt nog.

2009-03-25 @ 00:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0