TGIF

Ja, helg igen om några timmar. Veckorna går sjukligt fort. I veckan har väl inte så mycket hänt. Jag har varit sjuk, varit ute på promenad och trott att jag skulle bli mördad. Läs mer om det äventyret på min resdagbok. Jag träffade även en svensk tjej, Malin hette hon. Var förjävla skönt att sitta och prata svenska i några timmar. Man blir liksom direkt kompisar på nåt vis för att man har  samma språk.. Det är konstigt men så är det. Hur olika vi än var (och det var vi, tror jag) så satt vi ändå och pratade i timmar nästan bara för att prata.

Ikväll ska jag till Marina och hennes nya hus och laga mat och dricka lite vin och sen vidare ut på nå bus. Imorgon är det väl lite oklart men jag ska kolla på Jacksons football game klockan tio och sen är resten av dagen oplanerad men en eventuell utgång med Daniela. Får se om man är laddad för en tvådagars efter en veckas sjukdom. Kanske är jävligt dumt.. men hey, sån är jag. Har även ett eventuellt dejtförslag men är nog inte upplagd för det.. speciellt eftersom att jag typ inte vet hur grabben ser ut.

Nu ska jag tvätta och städa. Vuxenpoäng till mig :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0