Sjuk, igen.

Jädrans förkylningar eller vad det nu är jag ständigt råkar ut för. Eller ständigt och ständigt.. men två gånger på en månad bara. Det är ju inget man önskar sig i födelsedagspresent, precis. Och den här jävla gången är det värre än förra så jag tycker otroligt synd om mig själv, inte helt otippat. Börjar känns liiite bättre nu, kan vara för att jag har knarkat medicin värre än värsta knarkaren på plattan ungefär. Så ska det vara när man är sjuk, tycker jag.

Missade au pairmötet idag, skit samma. Missade utgång ikväll. Eller jag förstörde för alla genom att bli sjuk för tydligen så kan dom inte gå ut utan mig. SÅKLART. Då får dom skylla sig själva! Hm.

Ligger i sängen nu, har legat här mest hela dagen. Tagit mig upp för att kissa, hämta vatten och även mat. Känns bra. Gör ont i hela kroppen när jag rör på mig. Och när jag ligger stilla med för den delen. Hostar även som fan. Tror syster smittade mig över internet! Snart måste det gå över. På måndag är det tillbaka till verkligheten. Living the dream. WOHOO.  Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0