Over and out

Känner mig superslut, supertrött och allmänt seg. Har sovit middag i två timmar och är som ett vandrande lik. Tur att Janine är här och tar hand om barnen med mig. Med M och J i Cabo blir det jobb dygnet runt och inte ens på nätterna kan jag slappna av för att jag har ansvar för alla tre barnen. Plus att Jackson sover med mig nu och han har nån konstig sak för sig där han måste kolla varje gång han vaknar till (vilket är ganska ofta) ifall jag fortfarande är kvar i sängen så han slänger ut lite random med armen och oftast så slår han till mig rakt i magen, ansiktet eller bröstet så då vaknar ju jag också. Så inte nog med att jag vaknar nästan varje halvtimme för att lyssna på babymonitorn..

Ikväll ska vi iaf åka in till gymmet och få tid iväg från barnen. Skönt! Det märks då att jag inte är redo på långa vägar att bli trebarnsmamma än :p Tur det, känner jag. 

Nu ska jag bestämt koka kaffe och försöka vakna till lite. För jag är så jävla trött och skulle kunna sova i fleeera timmar till. Men icke.

Adios, amigos.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0