He's just not that into you

Igår var jag på bio. På "He's just ot that into you". Var en helt okej film, tycker jag. Är egentligen inte så mycket för romantiska tjejfilmer men den här var faktiskt rätt rolig. Och det var många bra skådespelare : Jennifer Aniston, Ben Affleck, Drew Barrymore, Scarlett Johansson, Jennifer Connelly, Justin Long mfl.   Det kan som inte gå fel, på nåt vis.Den handlade iaf om dejting. Om vad man ska göra och inte göra och hur man läser motpartens tecken. Var rätt kul, faktiskt :) Var där med Malin, den svenska tjejen och idag kommer en kompis från sverige och hälsar på henne så i veckan så ska vi gå på bio och ut och äta alla tre. Mysigt. Det är roligt att prata svenska. Fast det känns askonstigt också, på nåt vis..

GÅRDAGENS GLÄDJE blev när jag såg att hp6 har premiär sjuttonde juli. WIIE. I'm counting down the days. Totally. Om jag så ska gå själv på biojäveln så ska jag se premiären. Så äre bara. HP i mitt hjärta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0