Go ahead and do it

Idag så var jag trött, jag vet inte varför. Igår så var jag till Santa Monica och shoppade lite. Understruket lite.  Blev en t-shirt till migoch ett par solglasögon till syster. Var inte på bästa humöret heller, kanske, med pms som en grinig gammal kärring som inte sett folk på tre år och relativt bakis från fredagen men hey, det får man ta ibland.

När jag sedan kom hem vid sjusnåret och kom hem till ett tomt kylskåp, ett tomt skafferi och en tom fruktskål så blev jag om möjligt ännu grinigare. Gick och la mig i min säng och tyckte synd om mig själv - det är det jag gör bäst. Läste min bok, Slumdog millionare som är bra, och somnade sedan med kläderna på, lyset tänt och i en ytterst märklig ställning som säkerligen gav mig nackvärken jag har idag. Vaknade ca fem timmar senare av smärta och svettighet. Orkade dock bara släcka lyset och knäppa på fläkten. SÅÅÅ, nu vet ni det.

Idag blev även det en rätt lökig dag. Sov till efter nio vilket var oerhört bra eftersom jag somnade typ före nio. AJA, åkte in till gymmet och var allmänt lat och sedan hem där mina pojkar (Jonah o Jackson o Jason) var så snälla och ville tvätta min bil. JIPPIE, tänkte jag. Duschade och gjorde mig iordning och kom ut till en skinande ren bil (nästan). Så åkte jag och Daniela till ett nytt köpcentrum. Bajsstort och vilseledande med alla dess affärer och gångar. Jag hittade bästa presenten EVER till Josefin och Sara. Måste ju köpa födelsedagspresenter till lite folk. Jag är så jävla stolt över mig själv för vad jag köpte. Åh, jag är så kul. Köpte sedan ett par skor till mig själv fastän jag bara skulle köpa presenter.. men what the hell.

Sen åkte vi hem till Daniela och kollade på americas next topmodel, dom har maraton av det på söndagar. Poppade lite popcorn och var allmänt feta och onyttiga. Nu ska jag väl inte äta på två veckor. HAHA.

JAG KOMMER HEM OM TVÅ VECKOR. Är världsmycket exalterad. OCH OCH OCH Josefin har bokat sin biljett hit! Så 12e maj entrar Josefin the States, så att säga. Mycket roligt, tycker jag.

Det här blev ju långt, fastän jag inte hade mycket vettigt att säga. Men men. Deal with it. Sov gott och HÄRRÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0