elins påhitt

Utmanad blev jag av elin, så jag får så lov att fylla i, då.

1) 4 TV program jag brukar se:
House, american idol, criminal minds, sober house

2) 4 saker jag gjorde igår:
Sov
Låg i sängen
Kollade på tv
Nötte dator (inte en så kreativ dag)


3) 4 saker jag längtar till:
Min Sverigeresa
Shoppa i helgen
Tills familj/vänner hälsar på mig här
Att kramas med alla sverigisar. 


4) 4 saker som står på min önskelista:
Kamera
Skor
Sverigeresa
Mobil


5) 4 saker jag tycker om att göra:
Umgås och ha trevligt
Shoooppa
Sova är inte helt fel

Träna tycker jag också om ibland.

6) 4 saker jag avskyr:
Att vara sjuk
Att kräkas
Regnväder
Att inte ha så mycket pengar som jag vill.


7) 4 saker jag åt i går:
Alvedon
Glass
Kinamat
Hostmedicin

8) 4 bloggar jag utmanar:
Alla jag känner har redan blivit utmanade :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0