Effektiv dag!

Idag har jag varit rätt effektiv, om jag får säga det själv. Klockan sju klev jag upp imorse och tog en promenad på dryga timmen. DUKTIGT. Klockan tio befann jag mig på Jacksons amerikanska fotbollsmatch. Det var den sista för säsongen så det var ett litet party efteråt med tårta och munkar och mackor och allt möjligt. Smaskigt! Och smågrabbarna fick troféer och diplom och så, himla gulligt :)  Jag tog kort på allt men av någon anledning så försvann nästan alla. Dumma kamera!

Det var drama, drama, drama där. Mycket spännande. Coachen har precis skiljt sig och hans fru var där. Hon är en sån där med silikontuttar och stora glasögon och en liten klänning som visar mer än den döljer. Men rätt trevlig. Hur som helst, så är det värsta bråket mellan dom. SPÄNNANDE. Coach berättade en historia för barnen, den handlade om ett monster. Slutet var iaf: "And that was my wife. She scares me but don't let her scare you!" Jag skrattade så jag grät nästan men jag tror inte att hon tyckte att det var så kul. Men jag tyckte det. Var även massa mer drama runt dom två som var rätt kul att se. Nåt som inte var så kul var när de skulle gå hem och började bråka om vem som skulle ha barnen med sig hem..det var rätt sorgligt mest. Har aldrig sett sånt live förut så ännu en ny erfarenhet för mig.

Efter det så åkte jag och Monica och shoppade. Tog en bild den här gången till och med!



En röd klänningsaktig sak som även är snygg till jeans.
Sommarklänning som kommer vara apasnygg när jag blir brun och tjusig.
Kuvertväska, mycket användbart.
Solglasögon från Steve Madden.
Slängde även in en mina Ed Hardys där som jag köpte förrförra helgen : )


Jag köpte också lite underkläder och sånt men kände inte riktigt att det var nåt jag ville lägga ut här :p

Slutligen så måste jag säga att jag älskar den här låten :

<object width="480" height="295"><param name="movie";

Superduperlåt! Jag nöter den som en tok just nu.

Nu ska jag göra mig iordning snart. Först ska jag ta ett litet powernap :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0