Dejting?

Jag är ju inte så mycket för det där med dejting. Vet inte vad det är bra för, liksom. Men hur som helst, så träffade jag en (eventuellt flera) kille i lördags och jag gav honom mitt nummer helt random. Så smsade han dagen efter och det enda jag vet om pöjken är att han kan lite svenska och att hans pappa nog har ett hus i trollhättan. Vet inte namn och har inte en blekaste hur denna människa ser ut. Ikväll ska jag på middag (eller fika, kanske) med honom. Det kommer ju minst sagt bli spännande. 

Det är en nackdel med att gå ut här. Jag har väldigt dåligt minne redan i nyktert tillstånd. Svårt att komma ihåg namn och även ansikten. Och här är det bara nya människor, nya namn, nya ansikten och massa prat och man pratar typ om samma saker med alla för alla vill höra varför man är här, hur det är i sverige, hur man trivs här osv. Då blandar man ju lätt ihop folk om man är en virrpanna som jag är.  

JAJA, det jag ville säga är att jag tydligen ska ut på dejt. Vet inte om det är en dejt ens. Men jag ska på middag iaf. Så nu vet ni det. Kommer bli skämmigt när jag måste fråga om namnet.. aja, hoppas jag slipper det. 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0