Bra jobbat

Det var en spännande upplevelse att läsa bloggen imorse när jag vaknade. Hade svaga minnen av att jag hade skrivit men mindes inte riktigt vad. Det var ju inte på värsta viset, iaf. 

Det var faktiskt riktigt roligt igår. Det ljög jag inte om. Var packat på stället vi var och massa roligt folk från gymmet. Himlarns trevligt får jag lov att säga. Träffade Bobby som ju är the love of my life still även om jag inte är hans love. Fick ÄNTLIGEN min bild på honom. Den ska jag förstora gånger hundra och göra en tapetvägg av. Nä, det ska jag inte men jag skulle kunna görat. Där kom min lilla besatthet fram, visst.

Var roligt att gå ut med Monica och se henne full. HAHA. Jag skrattade så himla mycket. Tänkte även som så att när jag går ut med min "chef" eller vad hon nu är, så borde jag ju inte bli så full. Det vore inte bra, tänkte jag. Men det tyckte Monica att det vore. Så hon tjatade som fan på att jag skulle köpa mer drinkar och kanske ta en shot eller varför inte en öl? Om jag inte gjorde det så gick hon och köpte åt mig. Burrigt.  Var iaf sjukt kul.

Idag mår jag bättre än jag trodde att jag skulle göra. Ska till och med in till gymmet (kanske) om ett tag. Och sen ut i skogen med Miao och co. Spännande och förjävla bra av mig en dag som denna.


Där är han. Bobby. Och jag ser typ helt mupp ut för jag var lite nervös och mycket exalterad. En nörd är jag också. haha. Det kan jag ta.

Kommentarer
Postat av: malan

är det du som har dreglat på hans tröja eller? hahaha

2009-03-16 @ 13:14:54
Postat av: Anna

Han har dreglat för att han håller om mig ;)

2009-03-16 @ 20:30:04
URL: http://annawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0