You're ruining my life

Neeeeeeeeeeej. Mitt liv förstördes nyss litegrann. Trodde ju att jag skulle vara ledig på fredag och hade laddat upp med diverse vuxensaker att göra (dricka vin, vara odräglig i min ensamhet osv) så kommer M idag och säger att dom nog ska lämna Jillian hemma! Vem fan lämnar en unge hemma? Dom ska ju fan till Disney Land. "TA MED HENNE" ville jag skrika i förtvivlan men istället blev det: "Jahaja. Lika bra det, kanske."  Så nu måste jag säkerligen jobba på fredag ändå. Jag som ska på dejt på torsdag och allt. Och faktiskt så hade jag tänkt åka till skolan på fredag och skriva in mig på en sommarklass. Italienska ska jag tammefan läsa. MEN NU ÄR ALLT FÖRSTÖRT. Nej, jag känner inte att jag överdriver. Mitt liv är nu förstört. M förstörde det medvetet. Jävla M.

Ont i halsen har jag också. Ska äta soppa nu. Punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0