Wake me up

Idag kom tröttheten från torsdagens sömnbrist. Var som bekant ute på och det var hemskt trevligt och det kommer att upprepas, förhoppningsvis, flera gånger :) På måndag blir det iaf en till gång då vi kör på det sedvanliga, bio. Gulligt.

Igår var jag på middag hos Marinas familj. Hennes familj är judar så vet var shabbat, eller nåt sånt. Var ganska roligt och intressant faktiskt att se hur de har det och sådär. Jag är jävligt nöjd med min familj, dock. Skulle inte byte dom mot allt i världen. Blev kvar hos Marina ett tag och vi pimplade vin och snackade skit. Var hur mysigt som helst.

Idag var jag och M på Oaks mall och tittade på hundvalpar. M hittade sin älsklingshund och hon och J är där nu och hon försöker övertala J om att köpa den. Han brukar inte vara så svårövertalad så vi får se om dom kommer hem med en liten puppie! Kommer bli jag som tar hand om den men den var assöt faktiskt. Kommer säkerligen bli drygt som fan men vad vet jag.

Ikväll ska jag nog på bio med Daniela. The Hangover, som verkar vara en skitrolig film. Det gillar man ju, om man säger.
NU, vaktar jag barnen för att M och J är borta och jag hatar det. Hatar.

Hejsvej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0