Snicksnack

Kom precis hem från bion "My life in ruins". Valde att gå med Malin istället för D. Ett helt rätt beslut av mig en dag som denna. Var en mysig film och självklart fällde Anna några tårar. Som alltid. Vilken cry baby jag är.

När jag kom hem tog jag mig friheten att sätta mig på trottoarkanten och ta en kvällsrök. Många gamla goa minnen poppade upp vid det tillfället. Johannas balkongstunder. Oförglömligt. Hur många gånger har jag inte suttit där som ett emo och kedjerökt? Hur många gånger har vi inte stått där och pratat skit och bara haft det bäst? Saknar det. Saras balkong. Sitta där ute och frysa arslet av sig med ett glas vin eller en öl. Saknar skitsnacket och tjejpratet.  Saknar Sara över huvud taget. Saknar Johanna. Saknar alla. Och vet ni vad? Jag tror inte jag vill stanna här. Jag vill hem till allt det vanliga igen. Hem till mitt liv.

Med det sagt så kan jag lägga mig och läsa eller kanske till och med sova. God natt ska ni ha.
Keep it fresh.

Kommentarer
Postat av: Anne

anna, hoppas att du mår bra.. hemma är det regn o skit väder.. studenten är här i veckan o det var ett helt år sedan vi stod där.. gud vad tiden går fort. rhodos, bal o student....



men westlund saknar jag så in i helvete. du är den jag kan gråta, skratta, bråka med, berätta ALLT för och älska hur mycket som helt. Om du bara förstod hur mycket jag saknar dig..



PUSS från någon som saknar dig! / din anne

2009-06-10 @ 10:08:53
Postat av: Anne

anna min älskade hoppas att du mår bra.. hemma är det regn o skit väder.. studenten är här i veckan o det var ett helt år sedan vi stod där.. gud vad tiden går fort. rhodos, bal o student!



men westlund saknar jag så in i helvete. du är den jag kan gråta, skratta mä åh -(åt), bråka mäh , berätta ALLT för och älska hur mycket som helst. Om du bara förstod hur mycket jag saknar dig..

2009-06-10 @ 10:11:42
Postat av: Anna

Och som jag saknar dig!! Här om dagen hörde jag förövrigt den där låten dom spelade om och om igen på rhodos som vi aldrig hittade.. kommer du ihåg? Tänkte på dig direkt då! Gud vilka tider. Fyfan vad roligt vi hade..

2009-06-11 @ 23:11:27
Postat av: Anne

klart jag kommer ihåg den låten Chickeli chickeli chickel... ( du vet melodin?) det är rhodos de. ooo ge mig värme o sol. pissväder hemma! FORTFARANDE

2009-06-12 @ 13:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0