Låååång dag

Igår kan ha varit världens längsta dag. Men den var rolig. Sov hos Malin från fredag till lördag. Klockan sju på lördagmorgon satt vi i bilen på väg till San Diego för att åka till Sea World, den här gången tog vi oss hela vägen dit. WIIE.
Sea World var rätt häftigt. Valshowen var bäst. Shamu, star of the show, var gigantisk och gjorde typ volter och sånt i luften. COOLT. Delfinshowen var också häftig men isbjörnarna och hajarna var typ bäst, ever. Hihi. Jag blir som ett litet barn när jag kommer till såna där ställen. Superexalterad, liksom.

Efter Sea World styrde vi kosan mot  IKEA och åt köttbullar och handlade lite myssaker. Ljus och sånt som man handlar när man är där så nu är mitt rum hemtrevligt :D Dom har svensk mat där också så då köpte jag med mig sill och köttbullar hem. Lycka i mitt hjärta, kan jag säga.

Sen hämtade vi upp Fredrik på flygplatsen så nu är han här hos mig. Kom in och väckte mig klockan sju imorse, då blev jag less. Men jag är förlåtande. Tur för han det.


Nu ska vi äta lite frulle. HÄRRÅ.

Kommentarer
Postat av: Syster

Ikea är grejer de :D

2009-06-14 @ 19:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0