Ingen bil

Numera har jag ingen bil för att jag var ett klantarsle imorse. Skulle åka och hämta Malin för vi skulle till Sea World men istället så väljer jag, av någon outgrundlig anledning, att köra rakt in i en jävla stolpe istället. Jag kollade över axeln i en halv sekund och utan att jag märker det, typ, så krashar bilen in i trottoaren och flyger upp i en stolpe som går av och ramlar ner alldeles brevid bilen. Air bagen och hela skiten utlöses och allt bara ryker och jag måste ta mig ut ur bilen. Gör det helt panikartat och inser att jag nog inte mår så bra och ramlar ihop litegrann på backen, helt yr. Sen stannar nån karl och frågade om jag var okej och sen stannade femtusen bilar till och jag hade ont och ville grina men nej. Låg där ett tag. Sen kom en brandbil och en ambulans och tre polisbilar.

Då var det undersökningar och skit och jag sa att jag inte ville åka till sjukan så då slapp jag det men ändå så skulle dom ta pulsen och kolla andningen och klämma på hela kroppen. Sen skulle polisen ställa massa frågor som var jävligt dryga. Sen kom Jason dit och hämtade mig, min bil fick åka till skroten (såg ut som den hade ramlat ner från empire state building, typ) 

Nu ligger jag i min säng och har ont lite varstans. Men jag är ju jävligt hård.. eller? Hur som helst, så var hela grejen jävligt läskig. Kan bara tänka att det var sån jävla tur att barnen inte var i bilen. Så nu får jag nog klara mig utan bil ett tag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0