Ett år

Ett år sen var det som jag tog studenten nu. Ett helt år sen, SP3B. Helt sjukt. HELT SJUKT. Fan, vad jag önskar att jag kunde vrida tillbaka klockan en sväng och kanske börja om från sjuan eller nåt. Ta studenten var ju bäst. Synd att man inte gör det fler gånger. Speciellt inte med världens bästa klass. Sjukt, galet mycket saknar jag min lilla klass. Hoppas skarpt på en återförening inom den närmsta framtiden (inte innan november, dock). 

Sitter och funderar mycket och länge på hur det blir nu. Om jag ska stanna eller inte. Det känns mest som att jag vill åka hem, tror jag. Alltså, jag trivs sjuuukt bra här och har hur roligt som helst men ändå, hemma är ju hemma och ett år är en lång tid...Inte om man tänker på att man ska leva i typ 50 år till men ja, ni vet vad jag menar. Min syster hotade även att ta livet av sig om jag stannade och det vill man ju inte ska hända. Hur som helst. Lurigt är det, hela grejen. 





ge mig det här igen. Best ever.

Kommentarer
Postat av: Malin

kom hem :(

2009-06-05 @ 12:41:16
URL: http://mawestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0